söndag 9 augusti 2009

Söntag


Söndag. Har vart på djurparken med kOsinen. Vi hade faktiskt skitroligt! Så jag är nöjd. Men sen kom jag hem. Deppade sönder. IGEN. Som varenda jävla söndag. Vaaarför blir det alltid så för? Jag fattar det inte. Helt knäppt. Men aja.
Trååååkigt. Ehe.

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg och håll inne neråtknappen.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv det som står i smset.
4. Gör likadant på varje fråga, fuska inte!

1. Hur hälsar du på en ny person?

Jag är bara störd :) Du pratar skånska men sött. Öl är min speciealitet.

2. Hur brukar folk reagera när du berättar en hemlighet?
Ja, sex är asäckligt. Kyss honom.

3. Vad tycker du om din bästa vän?
Är du med dom nu?^^ Vi har pratat om det där sandra! Inga onenight stands!

4. Vad säger du när flygplanet håller på att störta?
Dinosaurie goes RAAAAAAAAWRRRR!!!

5. Vad brukar folk säga om dig?
Sover du gör willie?

6. Vad säger du alltid innan du har sex?
Mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat!

7. Vad är din första kommentar efter sex?
Jag kommer nog inte idag :( Har ingen bil.

8. Vilket sms blir du mest berörd av?
Har du det bra på Hultan finis? :)

9. Vad brukar du skrika?
Ska du va full på killers!? gör mej sällskap då, ja ska dicka mej stenfull nu! ;)

10. Vad säger du när du raggar på en heting?
Men, du är sjukt vacker och verkar ha en sjukt underbar personlighet. Kan de bli bättre?

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar