måndag 17 augusti 2009

NattN


Oj, nu kan jag ju langa blogginlägg på nätterna också och slipper spara i word eller så o slänga upp dagen efter. FIFFIGT det här med mobilt bredband som är baaaaaara mitt eget. Slippa höra massa tjat och päron som stänger av internet för dom tycker jag sitter där för mkt. HAH, nu ska jag sitta här 24/7 i protest. Hm, kanske inte ändå. Fast fyrkantiga ögon kanske vore nåt?

Iallafall, idag. Jag passa syrran så hon slapp va på fritids. Vi gick upp tio, eller ja hon gjorde. Jag låg kvar.. ett.. tag. HEHE. Upp, käka frukost, kladdkaka och sen gick vi till banken och jag fixade nytt bankkort som kommer om en vecka. Och satte in det jag fått tillbaka på skatten, FINT. Sen till Wilson och fixa mobilt bredband. SKÖNT. Sen till apoteket och köpte nån salva till syrran och sen gav jag henne en sån där ljuslykta, men kan väl användas som blomkruka med, den var fin.

Fick skjuts hem av mamma. SKÖNT det med. Sen käkade vi mat, rester IGEN, från lördes, men gott äre iallafall. Rostbiff, skinka, kalkon, melon o sånt där plockgrejs. Och sen har jag suttit här dåva. HEHEHE.

HEJ DENIS. Tack. Vsg. Haha :'D

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar