lördag 22 augusti 2009

BoOoOoring

Enormt tråkigt.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Yes.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Japp.

3. Vad åt du senast?
150grammare med pommes.

4. Har du fått någon komplimang idag?
Ja.

5. Är du polare med grannarna?
Dom precis bredvid är cp, men dom andra är sjyssta.

6. Vilka språk pratar din mamma?
NyaZeeländska osv.

7. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm. Måste varit när vi var i Norrköping eller så.

8. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ohyes.

9. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Täcka-ett-hus-med-toapapper-om-dagen, är bra för magen?

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Berra&Magnus, sen dom innan var för många.

11. Hur bra är din syn?
Mina ögon ser perfa.

12. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jag har ett hajakvarium i trädgården så vi brukar leka varje dag.

13. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
EHM, jag har ingen bror och.. vem är du?

14. Vilken tid gick du upp imorse?
Halv två, "imorse".

15. Vad ska du göra i helgen?
Imorgon ska jag tjilla hos Angelie med fiin dricka. Sen ska vi däcka.

16. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Men om man inte chansar så blire inget. Säger jag som aldrig chansat haha. Ja för fan. Snygga rumpor! Haha nä då är du dödens.

17. När var du riktigt sjuk senast?
Nån månad sen.

18. Vad finns i din bakficka?
Jag har inga byxor.

19. Har du färglinser?
Altid.

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Lyssnar på musik.

21. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar, logiskt skit.

22. Berätta om första fyllan.
Var hos Jennie typ. Satt vid datorn o bokstäverna bara bladdra ihop sig. Avskydde det.

23. Berätta om första kyssen.
1...2...3...PANG. I femman, tryckade, räknade ner, stod folk runtom. Moget.

24. Vem är ditt snyggaste hångel?
Det vill jag inte säga nu :(

25. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta, 90a, äldsta, 26/27 sådär.

26. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Japp tyvärr har jag.

27. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Nuffin.

28. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Ögon, rumpa, händer. "EN" detalj sådär bara.

29. Har du ljugit för att få någon i säng?
"Jag är egentligen snygg som fan" brukar jag säga.

30. Den du levt och upplevt mest med?
Mamma.

31. Hur många har du varit riktigt kär i?
Två, tror jag.

32. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Fina ord rakt i ansiktet nu, en puss på pannen, en på munnen, världens längsta kram och sen somna så. ÅH. Jag blir knäpp bara jag tänker på det.

33. Vad är du mest rädd för?
Spindlar o att någon ska såra mig som fan. It hurts.

34. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak
Kanske ångra folk jag träffat helt och håller för att slippa allt jobbigt jag varit med om.

35. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Yes.

PLUS, en rikigt awesome låt. Fifan vad grym den är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar