fredag 21 augusti 2009

B


DU, du gör mig knäpp. Still.

Jag är sjukt sugen på glass eller chips eller något. Inte ätit frukost, ska kanske ta en baguett nu snart. O fixa disken innan mamma kommer hem annars blir hon ju bara sur. Okej, brb. HÖHÖ.

Back from the dish. Nu blir väl mamma glad iallafall. FAN vad jag vill ha glass. Choklad på. MHM. Vad fan händer idag då? Nuffin?

Imorgon iallafall, då tror jag minsann jag och Angelie ska dricka tills vi däckar. Nästan som min och Emmas singstarkvällar när man sjunger tills man däckar, ja med hjälp av en massa goooodiedricka dårå. Fuck nice. Det behövs ibland. Man blir så slapp av det, släpper det mesta o bara slutar bry sig om det man tänker på hela hela tiden. Jag tänker för mycket på senaste tiden så. Fan inte sovit ordentligt på länge. Damnit.

Don't break, don't break my heart.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar