måndag 10 augusti 2009

MÅNDAG igen


Nu äre natt och jag ska snart sova. Har varit en bra dag, den där första halvan. Andra halvan har mest vart skit. JAG FATTAR INTE. Inte någonting. Vad är problemet? Let it go för fan. Eller bara. Gör det inte. Så jävla svårt ska det väl inte vara. Helvete. Jag blir fan knäpp och störd på samma gång. Jag tänker för mycket. Vill för mycket. Ska genast sluta upp med det. Lättare sagt än gjort. Kanske bara lägga allt bakom mig. Få det där allra sista gjort och sen bara, försvinna. Det är kanske lika bra. Ska intala mig själv det tillräckligt hårt, tillräckligt länge, det brukar funka då. Fast jag är inte säker på att jag vill intala mig det, men det är nog bäst för alla. Blåndi börjar forgetta saker nu. Heido. Not a part anymore, peace out.

Kanske inte. Helt enkelt. Vi får se.

Punkt slut.

Måndag. Dag. Snart är det kväll. Igen. Det går ju fan bara runt runt runt runt runt. Så trött på att life's a bitch och allt det dära. Men jag tänkte göra en ny jag. Getta sillisar? Why not. Har man cash. Hittar någon bra som kan. Varför inte? Okej, jag vill egentligen inte va plastig, men vad fan gör man inte för att känna sig bättre. Jag hatar min kropp, så smal. No ass, no boobs. Boobs kan man fixa. Fejjan, svårare, men ja. Man får väl leva med det osv. HERRÅ.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar