måndag 24 augusti 2009

Måndag


Helgen var himla fin. Fredagen var fett seg dock.
Lördag, barnvakt åt syrran. Angelie kom hit, vi började vina och cidra och baja pärona, det var gott som fan. Syrran baah, men.. ni får inte dricka så mycket. Hon fick smaka en klunk cider o vi bara, ja där är alkohol i den o hon baah, neeej, blir jag full nu?! Hahahaha :'D Sötan.

Vi letade snapsvisor, jag sjöng kyrkligt och fint, sen sjöng vi andra bättre som vi kunde. Sen kom Adam, han var dyngrak som en spik ungefär. Skulle klappa kaninen femtiotretton gånger fast vi sa att han inte fick öppna. Tja, sen drog dom, jag tog några fler glas vin. Skrev weird stuff. USCH säger jag bara. Men fifanvad roligt jag hade. Det var inge stress eller så, bara vi två(tre) och hade mysigt, chillidill sådär.


Vi sminkade oss också.. det blev, ja.. fint eller vad man ska säga. Hon skulle ge mig ASBLACK eyes sådär, men hoppsan, världens streck på kinden, sen en på andra o mitt på näsan osv. Och armen. Då gjorde jag fjortisstreck på henne, som en katt. Vi var asheta btw.

Idag har jag mest bara vart o jobbat. Skola/dagis. 700 elever cirka, mat till alla dom. Jappjapp. Plus grönsaker o sådär. Jag har slitit, jappjapp. Det var fint. Sen gjorde jag en remouladsås. HERREGUD, jag lyckades, jag som aldrig lyckas med mat annanrs. TJOHO, jag kanske börjar sluta vara failarN? Ne, nu ska vi inte va positivt va.

Fuck you.

Punkt slut.

1 kommentar: