söndag 16 augusti 2009

B


Jag är B. Kanske Ö. Who knows.
Iallafall. Ganska glad idag. Varför? Hm, blev en bra kväll igår trots allt. Runt fyra började jag böla som en annan jävla mes. Det bara forsade och fortsatte till en halvtimme innan alla skulle komma, runt sju då. Helt psycho vare. Deppsomengrisiendamm ungefär. Kändes så jävla jobbigt och var sjukt opepp. Sen kom alla, då blev det bra igen.
Så ja, käkade och käkade och käkade och drack och drack och drack och sjöng singstar, gungade osv. Tårta sen o sådär. Det var bra iallafall.

Idag, vaknade vid halv ett. Upp o åt en bulle och kladdkaka. MHM. Gott jappjapp.
Och nu är det helt sådär säkert att jag ska få se min fina lilla Darin på onsdag. Och Ola, olalalaa. Haha jag var ju heeelt såld på Darin när han va med i Idol, fyllde hela min ena vägg med bara bilder på honom. ALLA bilder jag hittade. Shit pommes säger jag bara. Hemskt, men ja. Såg honom aldrig då och varför inte kolla NU? Hahahaha, han är rätt sweet ändå. Men ja, han har väl fått en töntfjortisstämpel, men whatever. Jag vill se iallafall. Ska köpa hårfärg på onsdag också och en keps, YAAAY.

Äter chips nu, herrå.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar