söndag 30 augusti 2009

Omfg, det här var nog det bästa jag läst på ungefär.. länge? Långt länge alltså. Tänk om någon bara skrivit så och menat, moi? Oh. Fan vad great det vore. Man blir fan kär bara man läser.
Min favoritblogg. Han är grym. Vem bryr sig om det är fake or real. Nimrod it is.

"Jag tror vi har haft sex kanske 7-8 gånger idag. She's fucking amazing! A blast!
Dyrkar varje millimeter av henne.
Hudens lenhet, den unika doften, fantastiska leendet...
Det finaste jag har sett. Så vacker att det gör ont. Jobbigt perfekt på alla sätt.
Vill aldrig att den här dagen ska ta slut. Vill aldrig möta verkligheten.
Jag behöver ingenting mer än att bara titta på henne.
Känner att jag vill ha henne inuti mitt blodomlopp.
She makes my heart smile.
Nimrod is in love."


Rawr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar