söndag 30 augusti 2009

B

Nu äre natt. Ganska så nattigt iaf. Tjugo i ett. Jag lyssnar lite på Promoe, han är fin. Assum kille I think. Pretty naaasty dreads ändå. Inte många. Ahja, ni vet hur han ser ut right?

Jag vaknade fan halv fyyyra idag, helt sick. Snart söndag, då blir jag deprimerad igen. Nice. Jobb måndag, fett nervös. Ska jobba i ett labb. På Atos. Ska testa plast eller nåt va han nu sa.

På arbetsförnedringen fick jag FETT med beröm. Hon tyckte jag var riktigt grym. Som hade jobbat med såå mycket redan som jag hade och hade så bra kontakter osv. Jag tycker fan mest bara jag är ett stort jäävla fail för fan. Ångest, vad gör jag om ett år? Sitter jag i sängen med datorn o bor hemma utan jobb då också? Vad fan ska det bli av med mig. Behöver en singstar drunkN kväll alltså. Fifan <3

Du, du är bra.


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar