tisdag 18 augusti 2009

It's a blogg baby


Aja, undras vilken som är Sveriges mest ointressanta blogg? Man kanske borde tävla? I WIN. HEHEHE. Fast nja, dom där blåsta blondinerna ligger nog snäppet före. Kul o läsa hur någon faktiskt kan vara så jävla korkad som dom är. (Weird mening?) Den enda vettiga jag läser är Nimrods faktiskt. En annan med förut, men den blev sjukt lame så nu äre nimrod som gäller. Följt den från början och den är mest bara otroligt klockren hela tiden. Några klick in där om dagen är bra för magen? Hah.

Igår var konstig faktiskt. Klurigt men jag fick hjälp av Nisse iallafall. Vet inte riktigt hur jag ska vara, eller borde bete mig. Egentligen. Känns skumt i magen och nej, inte sån-där-äckligt-skum-känsla som det lät som jag menade. Men jag får ont i magen bara jag tänker på det. När det är extra jobbigt blire svart för ögonen en stund, kan inte tänka klart helt enkelt. Invecklat skit det här så nu lägger vi ner.

Idag händer inte allt för mycket. Väntar på samtal från arbetsförmedlingen. Som väl aldrig lär få tummen ur röven o ringa upp mig. Dom borde faktiskt avskaffas. Gör ingen nytta överhuvudtaget. Hjälper en inte att fixa jobb, ingenting. Slösas bara pengar på dom.

Känns som man går i skolan igen när man är där. Ska redovisa vilka jobb man sökt, sådär överspecifikt, precis som man behöver någon som kollar en så att man faktiskt söker jobb. Sen får man beröm för att man sökt jobb(?!) och fortsätt så, tack för idag, vi ses snart igen. Jaha och sådär fortsätter det. Dit minst en gång i månaden, berättar vilka jobb man sökt, får beröm för det och sen tackohej. Vad fan är det lixom? Helt värdelöst. Jag behöver inte berätta för någon att jag sökt jobb, det räcker väl med att jag vet det själv? Åh. Aja. Pengar får man iallafall.

Nu ska jag käka lite kladdkaka och ni får inte smaka. Peace.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar