söndag 2 augusti 2009

Helg osv


Trapped med Dead by april sådär svinhögt och sjunger som en galning. Japp, jag gillar att va själv hemma. Lite manlig är jag nog för det är svårt att sjunga och skriva samtidigt. Antingen skriver eller sjunger jag fel, men jag gissar att det är så det är när man är en så manlig man som jag, såatteh.

Igår, tänkte att jag och Angelie skulle chillidilla hos henne. Men det blev lite partii. Danny och Tim kom dit och jag tog min skumpa och drack den, hade faktiskt himla roligt. Lyssnade på musik, pökade?, kollade film tills vi somnade typ. Angelies pussy är fin btw. Så hiiimla fin. OHYES. Ni anar inte. Men jag är sjysst och ska lägga ut bilder på den sen. Amadeus heter den. Så liten. Hahahaha det här låter så bra känner jag, jappjapp.

Angelie upp vid åtta eller nåt, vaknade och blev pigg, hon drog, satte igång en film, sen drog Tim&Danny, jag stannade och städade lite och kollade film med pussyn. Sen drog jag hem jag med och nu sitter jag här och kollar tv. Pretty nice ändå. Förutom min huvudvärk, it sucks. Life's a bitch osv.

Punkt slut.

Sen nu förut fick jag en liten flipp. Alla fula ord är lite sådär avreagering så ni behöver ju inte läsa alla lixom. Osv. Jag blev bara så förbannad, hehehehe.

JÄVLA HELVETES BÖGJÄVLAKUKRÖVHELVETE! För tillfället avskyr jag pappa. JÄVLA FITTIDIOT, jag HATAR honom. Jag frågade om han va en jävla bögjävel. Shit, jag är ju rätt så mogen alltså. FITTA! SKÄR DIG. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!
Ja, jag är arg och nu hatar jag er också, jävla fittor. SKÄR ER jävla emokuksfittor.

Punkt jävla äcklig fittslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar