torsdag 13 augusti 2009


Nightwrite. Nu äre natt och klockan är inte helt jävla lite. Halv fem, tjohej. Kan inte sova. VAFAN. Ska jag dubbeldygna nu med? Känns lagom lame om jag ska va ärlig. Sjukt jobbigt, men det går inte. Tänker för mycket. Det händer för mycket kuk nu. Så trött blir jag. Fast inte sovtrött, det vore ju bättre.

Lekt med Nisse idag, köpte chips och kollade film. "I taket lyser stjärnorna". Jag som sett den tre gånger innan på typ.. en vecka eller så. Men den är grym för o va svensk. Fem av fem toasters. FÖRUTOM, jag vill fan se Sakke mer i filmen, vad fan hände med dom två lixom? Det bara slutade mellan dom poff, sen vare inge mer om honom. Weird.

Blev sjukt pepp dock. Jag och Johanna ska antagligen dra ut på fredag. Behöver det känner jag. EN vinare. BARA en endaste vinare. INTE en droppe mer OM jag inte känner att jag klarar det. Och jag vet vad jag klarar men jag brukar inte palla bry mig förrän det är för sent. Men nu så, ska det bli lagom fylla, happifejjs on, dansa röven av mig, glömma bort allt skit och ha så jävla oerhört roligt med henne. Fredag it is. Sen bakis dagen efter. Lördag, ska ha min 20årsfest för släkten då. Drickas igen, tjohejs.

I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.


Den låten, den musiken, den texten. Den betyder mycket för mig faktiskt.
Chris Daugthry - Over you. Den är grym. Fick mig att glömma bort mitt x. Det var fint. Tog inte alls lång tid, med stor hjälp av den låten och en av Leona Lewis låtar. Awesome. Let's do it.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar