torsdag 20 augusti 2009

Onsdagnatt

Idag var en bra dag. Fast vaknade lite jobbigt. Min chef ringde o fråga om jag kunde jobba imorgon, fine okej. Jomensåatteh jag ska fixa mat till en hel skola, med två andra dårå, men jag lär väl få packa o sådär typ. Hahaha enjoy.

Sen hämtade syster och en kompis till henne från fritids, sen duscha o vidare till Angelie. Vi tog bussen till Malmö, vidare till Shock o handla hårfärg, sen till nån annan affär, provade miljoner kepsar, ingen var bra, sucks. O han i kassan var ju tråkigt cp. Sen handla jag nya cheapmondaybralls. Beiga, asnice. Sen till intersport, hitta en quicksilverkeps. Asnice den alltså. Yes.

Mötte Nisse sådär innan och vi drog till Stortorget och kollade Ola, DARIN, Arash, Dead By April o några andra random band typ. Darin har blivit lite tjock, Olas hår är ju hemskt, så ja. Dom är ju inte så snygga som förr! ;>

Till Folkets park, träffade Phil o Rebecka, chillidillade runt lite på stan med dom sen drog vi till tåget. Angelie o jag hade missat sista bussen så fick ta tåg till Höör och sen körde Nisse oss hem, fint.

Hemma nu, borde väl sova. PUSS.

You make me feel good.


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar