onsdag 5 augusti 2009

Idag är en annan dag med ett i i.


Idag är en dag. Med ett i i.
Vakna tjugo över sex, det vill säga tjugo minuter för sent. OJSAN HOPPSAN, där var visst MR. spindel också. Fick panik. Kunde ju inte skrika och sånt för alla sov, så jag började mest bara böla som en o annan jävla mes. Försökte döda den i en kvart, annars hade jag aldrig kunnat va i min säng nu ikväll igen så. Det tod lång tid, så jag fick cykla till jobbet som en galning.

Jobbet, första fyra timmarna var sega. Sen vidare till köket, haha. Jag var helt uttråkad. Tog en golvmopp på huvet och gick in på toa och tog kort på mig själv. AAAHAHA. Sen in i omklädningsrummet, stängde dörren och började jaga en fluga med en pappersrulle. Den flög för sitt liv och jag träffa den gång på gång, flög hackigt och söligt som fan. Sen spruta jag toaluftreningsspray på den, då la den sig på golvet. Då puttade jag den så flög den igen. Och jag jagade den igen. HAHAHAHA, sån jävla djurplågare jag är. Men den höll på o störa mig HELA dagen igår och idag, såatteh... HEHEHHE.

Kom hem, käkat och så. Snart kolla film. Holidayfilmen ni vet, romanticshit det där. Men det är fint. Då kanske man kan få böla lite till idag, det är skönt. Den är ju så sorglig och fin. Så kär man blir av hur dom är. AAAAAW, me want.

Ha det bra osv.

Punkt slut. PUSS.

Ps. Imorgon får jag antagligen reda på en väldigt viktig grej. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar