söndag 23 augusti 2009

HEJ

jag har varti med angelie idag och drickt lite gott. fint. sen kom adam o klappa kaninen .fast det fick han inte. sen gick dom.jag tog flet glas bt för det är in grej. o emmas lite.så det var bra. kanske inte jätte. sen en shott till päron bajan o sånt. jag är glad. fats nu blev jag lesen, för jag vill en ska jag kanse inte får. jag vill ha nåt. jetättemcket o så. ni fattar. jag baaaara gillar nån o så äre inte så bra. kanske inte ska srkiva om det. fast jag villdför nu är jag inte onyktrre mer ås dåäre okej. fattar ni lix om. jag tycker om på riktit o det suger. hur kaner suga när man tycke om nåt sådär, för gilllar är en bra grej men inte nu. jag får inte. det går adlri. så va ska man gööö när mna inte får. för det går nog nite. fan. jag är inte gla mer. hej sdå.

2 kommentarer:

  1. Nu ligger din låt uppe på bloggen och bara väntar på att det ska komma massa röster på just den så att du ska vinna massa länkningar!! :))

    Länka gärna till tävlingen så att flera röstar! Då blir det helt säkert rätt låt som vinner!

    Kramis på dig / Amanda

    SvaraRadera