tisdag 21 december 2010

VEM

Vem vill du vara med just nu: Gissarå ens.

Vem saknar du: Tobiz.

Vem prata du med senast: Emma.

Vem skulle du ta med till en öde ö: ALLA JAG VILL, för jag är rebell, HEH.

Vem träffa du senast: Emma.

Vem älskar du: Min familj.

Vem fick du senast sms:et ifrån: Emma.

Vem ringde dig senast: Mammi.

Vem vill du festa med: Emma, Nisse.

Vem sov du i samma säng som senast: Tobiz.

Vem är din bästa kompis: CHIPZ.

Vem krama du senast: Amanda.

Vem lagade du mat med senast: Tobiz.

Vem åt du med på resturang med senast: Tobiz.

Vem hade du ett förhållande med senast: HEH.

Vem hade du sex med senast: HulkN^.

Vem tog du kort på senast: Tobiz.

Vem tog din oskuld: Han som rimmar på minus.

Vem gjorde dig glad senast: Daniels mamma.

Vem gjorde dig arg senast: Mamma.

Vem gjorde du bort dig för senast: Tobiz.

Vem vill du ha sex med: HulkN^ igen.

Vem såg du på film med senast: Tobiz.

Vem vet mest om dig: Jag.

Vem kan du berätta allt för: Ingen tror jag, kanske.

Vem vill du ge en ros till: Din mamma.

Vem av dina msn- kontakter snackar du mest med: Tobiz.

Vem umgås du mest med: Mig själv, lol.

Vem bryr sig mest om dig: Jag vet inte, hih.

Vem hatar du: Ingen.

Vem mer än du sover oftas i din säng: Tobiz.

Vem sov i din säng senast: Tobiz.

Vem är mest omtänktsam: Hm. JAG, hihi.

Vem är den gladaste du vet: Angelica.

Vem har bäst sångröst: Nisse.

Vem drömmer du ofta om: Randoms, Tobiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar