måndag 6 december 2010

Dag 5


Dag 5 – Vad är kärlek.

Ja, vad är det ens? En jävligt skum känsla i magen/hjärnan whatever. Den känslan är väl mest bara något bra skulle jag vilja påstå. Finns iochförsig många sorters kärlek. Den bästa måste jag nog säga är när man är kär. Det är finaste känslan evvOr. Åtminstone om personen man är kär i är kär i en tillbaks, annars suger den.

Fast att "bara" vara kär är nog inte kärlek. Det måste vara något mer. Älska är grejen. Det är kärlek, på jätteriktigt. Himla fint tror jag.

Bubblar i magen, även om det kanske inte lät så fräsht, men ah, fjärilar som flyger runt så att man dör varje gång man bara ens tittar på personen. Man kan inte få nog av pussar/kramar/alltihop som hör till. Kramas kan man göra i en evighet bara. Bara finnas där. Personen är ungefär det enda som existerar. Fast nu pratar jag mest bara om att vara kär. Sån kärlek.

Min kärlek till chips är en helt annan sak. Det är inte förrän efteråt det bubblar i min mage. Haha nej fy, vad äcklig jag är. Skojade mest bara.. okej, kram. Men NOM vad jag faktiskt älskar chips. Det är kärlek. Dock inte ömsesidig tyvärr. Hatkärlek kallar jag det.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar