torsdag 2 december 2010

Dag 1

Ah, nu ska jag göra sånt här skit med. Slipper svintråkigare listor, en om dagen är bra för magen, ah alrite, eller så. Let's go. HEY HOE.

Dag 1 – Presentera mig själv.

Uhm, Sandra heter jag, SURPRISE. Kallas SandriZ alternativt Plånti om man nu känner för det. Fast det första där är mest ljug, eller bara en hemsk sanning. Välj själv. 21 fakkinG jordsnurr, men så är det också ljug, men jag minns när folk skrev det på sina presentationer på lunar. ÅR kanske man säger, svar ja.

Bor i Horby, fortfarande, kindaH booring men what to do undrar jag. Flytta hade jag tänkt, men var och hur och när vet jag inte. Så Horby blir det väl ett tag till. Mamma, pappa, skilda sen maj eller nåt i den stilen. Lillasyster på 11 JORDSNURR, eller hur det nu var.

Ploppade ut huvet från mammas -PIIP- i Lund en gång. Mindre nice skulle jag tro då dom fick dra ut mig med sugklocka, vilket resulterade i att jag såg ut som en banan i huvudet. Gör fortfarande.. kanske? Aja.

Nu idag, jobbar lite ibland när någon är sjuk, hur kul nu det låter? Inte alls särskilt ÖVERNATURLIGT SVINROLIGT om jag får säga det själv, men vad ska man göra, bättre än inget och några tusenSlappar i månaden sitter inte helt fel på kontot. Särskilt inte när dom enda utgifterna man har är en mobilräkning på 300 och telesnor-bredband för 200.

Gillar Black Tower svinmycket, gillar det ännu mera nu för tin när dom kirrat skruvkork. En bag-in-box är ju iofs också fint. Gillar även katter. KISEBEBISAR, ska lätt ha en sen när jag flyttar till mig själv där jag ska bo sen.

Gillar en kille som gillar en tjej, som gillar en kille som gillar MIG. HIH, läs MIG med JÄTTEpipig tjejröst. Minns också den från lunarpressarna, fint. NEJ. Hihi. Så äre inte ens. Finns bara en och en och det är fint.

Nu orkar jag inte ens säga mer om mig, för jag är inte sådär svinintressantare enligt mig själv, så HEJRÅ I CHICKAMOCKASKOGEN, pusskram hejsvejs.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar