fredag 3 december 2010

Dag 2

Haha ägda, nu är klockan mer än tolv så nu blir det dag två lite snabbt bara för det var den sämsta och tråkigaste grejen att skriva om så jag göre fort utan känsla. PUSS. Haha, nu skoja jag, eller ah, tråkig ären, men ah, hej.

Dag 2 – Min första kärlek.

Han hette Linus och var ett fett jävla minus. Vad mer? Ah, 1,5 år eller något i den stilen höll det. Det var fint trodde jag, men så var det inte det ;PpPpppPP. Bättre as kan man ju leta efter osv.

Då var det väl fint, fast egentligen inte det heller. Blev tillsammans svinfort, redan där kan man väl tänka sig hur det slutar eller ah, ATT det slutar. Distansskit och jag ångrar alla pengar och all min tid jag la på honom.

Något mer värt att nämna? Well, vi sa att vi älskade varandra, men jag gjorde inte det, inte på riktigt. Så kan det gå när man är ung och dum och blåögd och tror att känslan heter älska, men den första såkallade kärleken var det väl.

Just såhär i efterhand har jag inte mycket bra att säga om den tiden i mitt liv, ser den mest som en bortslösad onödig fas, men den skulle väl klaras av den också. Fast sen har det väl mycket med avslutet att göra också. Hade det avslutats bättre hade jag kanske inte ångrat en hel person som spelade så stor roll just då.

Hela vårt förhållande känns så jävla låtsas. Ett halvår funkade det hyffsat och allt var äckelgullisnuttipluttigt och kanske lite för mycket, sen bråkade vi väl ungefär varje dag nästan. Tror vi var tillsammans bara-för-att. Vi var för olika helt enkelt. Eller lika, hur man nu ser på det. Tur att han gjorde slut.

När jag tänker efter, så undrar jag om jag ens haft en första kärlek. Ska inte den vara sådär jävla svinfin och bara NOMNOM? Det där är iallafall det enda förhållandet jag haft så det är det enda jag kan gå på. Så hej svej, jag är en tjej.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar