tisdag 21 december 2010

Och det skulle ju va dans, dans, dans


Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn.


Han kan fortfarande, den där mannen. Han på h. Ett stort H. Det allra bästaste Hå-ett. Som jag ska få vara alldeles sådär mysigt full till och bara ha det fint. Den där Håkan, han är bra att ha om nätterna. Ses snart!

Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster
rusa rakt in i ditt liv.


För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet.


Ska se honom med F0nkan, någonstans i SchweDen, det måste vi, för vi vill det, sådär jättejättemycket. Så det får det bli. IH, w0nderbaUr.

När jag tänkte på dig,
kände du mig?
Genom antennerna
och sateliterna.


Nu ska jag sova. Klockan är fyra, sucks to be me, men såhär är det. Godnatt. Okej kram. Puss.

Punkt slut.

1 kommentar:

  1. ja för det måste vi. MÅSTE! kommer bli så satans fint. kråta belod. HIHI. PUSS

    SvaraRadera