fredag 24 december 2010

HjulaftåN^


Okej, hjulafton idag då! Fint är det. Igår var jag ju ute på Valvet. Alla var där ungefär och det var svinroligt. Vinade, cidrade, ölade, shottade TURKISK FUCKING PEPPAR! Nomnom. Det var på tiden. Men visst fan slog den jäveln till! Men det var det värt. Alla dansade och var peppa som fan. Kul som fifan!

Skulle ju jobba idag med. Kvart över sju skulle jag börja. Var hemma runt tre nångång. Ringde Tobiz och vimsade och var förvirrad och höll på och göra en Sandra tusen gånger. Eller ah, tre sa han, men ah, tusen låter bättre.

Försov mig, såklart.. uh. Kvart i åtta var jag på jobbet. Ps. Hade inte ens ställt mitt larm. Ds. Jobbade till halv tre, med 200 spänn i timmen, FINFINT.

Kom hem o kollade på Kalle, sen åkte vi till mormor och firade hjul där. MAT som fifan, som vanligt. Det är ju så det ska vara. Gott var det. Lax hade hon med. Föråt mig lite på det, men MMMM gott. Och äggen. Svingoda prinskorvar och skitgoda egengjorda köttbullar. NOM.

Fick vågtång, filt, NY-kudde, ljus"bollar" med Marilyn Monroe + ett fett stort Monroe-ljus, kokbok som jag kan behöva, biobiljetter, 500:- presentkort på tatuering, pysselgrejer av syrran osv. Resten får jag när jag firar med andra sidan av släkten, på pappas sida.

GOD HJUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar