onsdag 22 december 2010

Dag 15

Dag 15 – Mina drömmar.

Undra om det är mina drömdrömmar eller framtidsdrömmar osv. HM. Kan ta båda i en jävla SMÄLL, pang sare.

Framtidsdrömmar och mål och såna töntiga grejer, tror inte jag har dom. Jag vill mest bara vara nöjd och glad, få slippa tragedier och saker som gör ont. Vet inte vad jag vill bli, hur många barn jag vill ha, hur jag ska se ut när jag gifter mig om jag ens ska det, hur jag ska göra med mitt liv just nu. Ingen aning om någonting mer än det där. Skulle föredra att bli bättre att ta tag i saker, sluta vara en drygfitta ibland och bara ha det bra.

Drömmer konstiga drömmar. Veckan som gått, när jag var hos Tobiz, då drömde jag hela tiden. Fast ja, det gör man ju hela tiden ändå, men jag _minns_ drömmarna. Eller gjorde då iallafall. Fint vare. Kanske inte Tobzi tyckte, eftersom jag ofta började morgonen med "VET DU VAD JAG DRÖMDE INATT, SICK". Haha lol, ah, men så vare.

Nu ska jag sova, framtidsdrömma lite. Lol, skoja bah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar