onsdag 22 december 2010

Jag ler mot dig


OJ hoppsan, klockan är fem. Jag borde sovit för många timmar sen. Det är ju bara så jäkla svårt. Imorgon ska jag införskaffa mig alkohol för två kvällar. Undrar hur mycket som behövs. En 3-litare baginbox? Några öl? HM. Det är så svårt. Men jag kan köpa lite mer än det som behövs, så har jag till nästa gång med osv. Fint.

Lyssnar på finmusik och är helt känslig, fast på ett bra sätt. Tänker lite på en grej, men det är så svårt. Jag har så svårt för sånt här, är helt värdelös på det faktiskt. Vågar liksom inte. Och när jag väl hade vågat så vågar jag inte ändå. Så det bara ligger där och puttrar, men that's life. Kanske försöker, någon dag. Usch ja.

HäztpajkN^, ja hej, det är fint, minsann.

Jag tror jag stannar kvar
För ingenting är som du
Jag tror jag stannar kvar


Jag tror så mycket att jag vet, faktiskt.

Två dagar jobb kvar sen ut, jul, ut, Tobiz. Vilket kommer bli nomnomnom. Ska skärpa mig! Det ska jag. Försöka duger inte längre, jag måste. Tack&hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar