måndag 20 december 2010

Men du sover ju, du hör ju inte på


PEPP SOM EN JUDE!!! Gawd. Haha, längesen jag satt i sängen med lurar PÅ örona och bara GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, pepp som fan. Lite mysik, sen ska jag börja med "DAG X" igen. Orkade inte slänga in det förra veckan osv. HEH.

Backyard Babies, lol
Indevotion
Caesars


Azum. Japp. Veckan som gått har varit himla bra. Sådär allmänt fin som det är med Tobiz osv. Idag var en jävla otursdag dock. Skulle ju egentligen åkt hem igårkväll, men tänkte ju som sagt att jag kan stanna en natt till.

Gick upp kvart i nio imorse, trött som en liten gnubebis. Klädde på mig, drack min cola, borstade tänderna och packade ner det sista. OJDÅ, bilen ville visst inte starta när Tobiz skulle köra mig till stationen.

Ringde en taxi då. Den körde så sinnessjukt sakta, alternativt att det kändes segare än en snigel för att vi hade bråttom. Hoppade av, tåget stod på perrongen, jaha, frågade tanten om vi hann köpa biljetter, hon bah VI ÅKER NU, bey0tch. Så vi tänkte att ah, hinner inte med det, gick in där inne. Sen ut igen för vi skulle gå o fika nånstans osv, då stod tågjävlen kvar?! Kärring.

Men ah, missade det iallafall, för jag hade ingen biljett, så negerboll + cola för mig och kaffi åt d00dN.

Tåget var försenat med tjugo minuter, fett värt, nej. Sen blev det ännu mer försenat. Började jobbet tolv egentligen, men eftersom jag jobbar självständigt och mina fyra timmar så jobbade jag fyra timmar från det att jag kom. Vart bara tjugo minuter sen trots allt. Så det var lugnt.

ALLT det där stod i mitt horoskop idag, ganska komiskt även fast jag inte tror på sånt där. AH iallafall, dödstråkigt på jobbet, tre dagar kvar sen "helg". Jul iallafall. Gött. Och utgång torsdag, pepp som fan. Sen ut lördag. Sen kommer Tobiz på söndag. Jappjapp, det ska bli fint. Saknar den mannen vetni. Så äre.

Sen har jag sagt till min lillasyster att vi ska åka pulka INNAN jag börjar jobba någon dag. Jag undrar vad jag gett mig in på egentligen. WHAT. Vadå innan? Jag brukar sova gott som fan till halv tolv när jag börjar klockan tolv, men jaja, en dag kan jag väl offra, en morgon iallafall. UH.

Kollar på nån skitfilm på ettan med en snubbe som jag _ALDRIG_ kommer på namnet på. Han är så svår. Det är något konstigt, fast ändå inte jätteskumt. Vi hade problem med honom på jobbet också, alla satt o klura hela dan på det. "Han har ett bollhuE på halsen liksom, helt runt och så öron och kinder och småå ögon och är med i "Tillsammans" och nån Beck-film". Haha MHM. Måste kolla tv.nu nu bara för det, så säger jag vem jag menar.. HÄR.. "Shanti Roney", så vare ja! HEH.

Nu ska jag .. jag vene. Svälja piller och dricka mer cola. Köpte chips och dip innan fresten, plus cola. Ska ju "sluta" med chips efter nyår. Får bara käka på såkallade högtider, fölsedaN, jul, påsk osv. Ni fattar. Lär dö av abstinens.

PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar