måndag 6 december 2010

Party like a rockstar

Svinrolig kväll iförrgår med Emma. Hon hämtade upp mig nio sen drog vi till henne och började fixa oss lite och sen öppnade vi baginboxen och vinade. Sjöng genom singstarskivorna och runt tio över ett stack vi hem till mig.

Jag bytte brallor, lämnade väskan o sådär. Sen ner till Valvet och köpte groggz + öl. Fint. Det var svingott. 100 spänn för en sexa. Ah hej. Svindyrt. Men ah, värt ändå. Dansade litegranna, kissade som idioter, försökte skaka av oss en snubbe som ville ha Emma, bjuden på groggen, sen stängde det. Tidigt kändes det som.

Blev bjudna på efterfest men hittade inte dom sen. Började gå hem. Hittade ett ex från fyran, haha lol. Makssss och någon annan dude som vart skum. Dom tänkte att dom skulle få hänka på efterfest hos Emma, men sen blev Emma helt rädd. Haha. Så vi sprang hem och där stod Björn och låtsasStefffan och väntade på att bli insläppta så dom efterfestade vi med.

Dom dansade, jag vinade som en idiot, vi pratade seriöst och runt halv sju däckade jag. Vaknade elva nånting och dom hade varit uppe svinlänge redan då tydligen. Köpt bullar hade dom. Damn så bakis jag vart.

Dom andra drog hem, jag och Emma drog o käkade sen hem till mig. Seg som en idiot. Åt chips o dip, sen sov jag. HIH.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar