fredag 10 december 2010

Dag 8 + 9

Missade iförrgår. Eller rättare sagt jag hade inte en aning om vad jag skulle skriva. Dag 8 - Ett ögonblick. JAHA? Vilket ögonblick. Bara ett är ju svårt. Blinkar ganska fort med ögona jag.

Men ah, okej. Ett ögonblick. HM. Kan välja ett jävligt dåligt ögonblick från min sida, men som ändå lett till hur jag har det nu så jag är nöjd, men precis då var jag allt annat än nöjd.

Såhär var det, jag var 16 år. Hade träffat något as. Var lite heltänd på honom. Tråkig info. Iallafall. Sara hade fest i sin lägenhet. Jag bjöd honom och hans kompis. Vi drog dit, jag hade en häxblandning på en halvliter som bestod av tio olika whiskeysorter, vodka, sambucka, någon likör, malibu, så nej, den var inte särskilt god vill jag påstå.

Jag började blanda 50/50 groggar med sprite. FRUKTANSVÄRT vidrigt och jag minns smaken än idag. Fint. Drack upp det på en halvtimme. Fick även en grogg 50/50 vodka/sprite av Fredrik. Inte så bra, nej.

Satt på saras höga stolar och tittade på när två stycken spelade kort. POFF sare sen ramla jag in i bordet, något blev fel i näsan, fick en blåtira och det blödde som fan.

Men det är inte det som är ögonblicket. Ögonblicket är när jag vaknar på golvet, utan byxor, med två snubbar på vars en sida om mig. Som tur är hade inget hänt. Fick veta allt jag gjort på en gång. Låst in mig på toa en timme, spytt ner mig själv i duschen, däckat.

Så ah, så lyckat blev det. Ville ju mest dricka för att våga snacka med snubben, men så gick det. SÅ jävla modig var jag :'D

Sen var det dag 9 - min tro. Lol, jag tror på mig själv, men inte ens det egentligen, så ah. Hej.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar