torsdag 23 december 2010

Nightwrite


Såhär är det. Eller va. Hahaha, lol, bara började ett inlägg för jag skulle börja nånstans, men ah. SÅHÄR är det, dunno ens. Är kissnödig som fifan i kuken, datorn är kukenijävelns varm, den låter som satan i gatan när han springer o skriker. Japp.

Snart ska jag ta min glasskulsrumpa till toaletten och kissa, borsta tänderna och tvätta händerna. Fast ah, det gör jag därimellan såklart. Sen slänga mig i min säng och försöka somna. Det kommer bli svårt. Inatt var svinsvårt. La mig skitsent men vred och vände på mig nån timme inna jag däckade. UH.

Lite armar omkring sig vore fint. Snart blir det så. På söndag faktiskt. Fint som fifan. Slippa sova ensam är azm, åhå.

Nej, nu ska jag slaGGa, nightnight.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar