torsdag 30 december 2010

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, lyckades med något iallafall! Var i USA osv.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga att hålla ens.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, nä, gamla klasskompisar mest bara.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nope.

5. Vilka länder besökte du?

Danmark, Tyskland, USA.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett jobb eller hitta något att plugga till, uh, nåt vettigt.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
12 Oktober + 12 November + 16 December, fniZz lol.

8. Vad var din största framgång 2010?

När jag lyckades osv, HIHI.

9. Största misstaget?
Gången jag förlorade hundra spänn.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Knappt faktiskt.

11. Bästa köpet?
Allt jag köpt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Flygplansresor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jajamensan, många grejer. En lapp en gång minns jag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Från o med du + Dancing on my own.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ja minsannodaH.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat, försökt kirra något ordentligt jobb.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Svurit kanske?

18. Hur tillbringar du julen?

Med familia.

19. Blev du kär i år?
I din mamma.

20. Favoritprogram på TV?
Uh, typ inget? Kungarna av Tylösand eller nåt.

21. Bästa boken du läste i år?
Mansons självbiografi.

22. Största musikaliska upptäckten?

Oskar + Daniel, uh.. dunno, orkar inte öppna spottan.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hm, Volumemastergrejen tror jag var då? Hm.

25. Något du önskade dig men inte fick?

Dunno faktiskt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Uh, minns knappt den, HEH.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag tror inte det, bra avslut måste jag säga.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Det jag gillar, finner bekvämt och sniggt osv.

29. Vad fick dig att må bra?
Musik, partHeyz, Tobiz, palsN^, shoppA!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Channing Tatum isåfall.

31. Vem saknade du?
Har mest saknat Tobiz på sistone.

32. De bästa nya människorna du träffade?

Alla nya roliga i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar