tisdag 1 september 2009

HEHE

Någon som..
Förstår dig:
KlemmiEmmi.
Du saknar: Den som baah tycker jag är wierd.
Du längtar efter: Mysiiiis, hehe.
Du hatar: Idioter.

Vem..
Kramade dig senast:
Sisslan.
Pussade dig senast: X Y W ?
Ringde dig senast: Mammi.
Ringde du senast: Mammi.
Var hemma hos dig senast: Nissi.
Var du hemma hos senast: Angelie.

Har du..
Några kärleksproblem:
Att kärleken inte finns? Ehe.
Ätit något idag: Japp, schpetta.
Pratat med någon idag: EH nej, jag är tyst?
Gråtit idag: Mjes.
Skrattat idag: Mjaa.

Jag..
Är singel:
JAPP. Nr? Msn? Cam?
Vill ha: En awesome bf.
Är rädd för att bli övergiven: Som in i bomben.
Svär ofta: Mjo.
Sjunger i duschen: Mja.
Är en morgon person: Nej fifan.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nejtack.
Är kär i kärleken: Ja, den är fin när den är fin.
Skrattar åt mina egna skämt: Ohja.
Vill ha barn: Not yet.
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: SOM FIFAN. HElllo boobies.

Har du..
Glasögon/linser:
Nix.
Piercingar: Nipple
Pojk/flickvän: NEJ, sluta påminn mig sär.
Jobb: Japp, en och en halv vecka till iaf.
Färgat håret: Yes.
Bra självförtroende: Nej fifan.
Varit kär: Japp.
Dumpat någon: Ja.
Gjort något olagligt: Jao.
Somnat i skolan: Yesbox.
Brutit ett ben: Nej.
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Många gånger.
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Mmm.
Smugit ut utan lov: Japp.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Japp.
En hemlighet som ingen vet: Ja.
Sovit en hel dag: Japps.
Somnat gråtande: Ja.

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln:
Tyvärr ja.
Ha ångest: Ibland.
Drömma mardrömmar: Japp.
Klä dig i svart: Ja..
Hata folk: Mja, folk i allmänhet är idioter så?
Lita på folk: Nej det går inte att lita på många.

Sista person som..
Sov i din säng:
Hm, Nissi?
Fick dig att gråta: .
Skrek på dig: Pappa/mamma.
Du fick sms från: Marcus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar