onsdag 30 september 2009

B

Okej, ett litet inlägg nu kanske hade varit på sin plats. Ska bara springa på toa och borsta tänderna, sen kommer jag. HAH, som om det skulle märkas här men ah, brb.

Alright. Helgen dårå. Fredag, var hemma och mös med familjen, det var fint. Var ute o promenixade med mamma, hon bjöd på chips och dip och cola, nice. Skrattade så himla mycket när vi gick så det var fint! Kom hem, satt med mammi och sisslan och kollade idol. Det var mysigt det med.

Lördag. Drog till Lund med Angelie och Amanda. Alex och en till jag verkligen inte kan komma på namnet på var med. Åkte till Nova, handlade ett linne, en hoodie i slisktyg, svart, rosa och lila, damn lixom. Och pumps, sweet som fan. Åkte hem, helstressigt. Duschade hos Angelie, åkte till Hässleholm, hälade på Tobz och fick min plånka. Vidare till Johanna som vi skulle ha födelsedagskalas för. Maten var slut när vi kom, ja det är sant! Hahahah. Men fick käka kyckling och sallad som hennes mamma fixat. Det var gott. Sen började vi spela Vattenfall. Astrevligt, sen började jag bli sådär förvirrad igen, ni vet, oroar mig för mitt pass och min mobil HELA tiden fast jag vet var jag har det.

Fick skjuts till stationen med Cecce, släpptes av. Och där var jag borta. Fattar ingenting, jag bara försvann, dom gick o leta efter mig, ringde mig, jag svarade inte. Men det är antagligen min mobil för det där har hänt flera gånger och jag har ringt dom också men ingen har fått nåt samtal från mig. Dom ringde min mamma för o se om jag åkt hem, men nej. Dom ringde polisen, Cecce körde runt och letade efter mig, dom stannade tåget vi skulle åka med. Men jag var ingenstans. Där är mitt minne borta, men det är tillbaka där när jag sitter på stationen i trappan med en gammal klasskompis. Skickade ett sms till Cecce såg jag dagen efter. "Är bara fem minuter från, oroa er inte". Haha fattar inget. Men sen hitta hon mig, körde hem mig till Johannas hus, hennes päron osv. Så ah, där sov jag gott. Blackout och jag ska inte va med på fler dricka-spel, det går fan inte. Jag vill inte bli sådär jävla borta. Blivit det med Tobz också nu, men fine om vi är hemma iallafall. Dock dricker vi som några jävla alkisar när vi leker, men det är roligt. Fast inte om man ska ut! Äsch, nu får jag hålla käften. PUSS.

Sova nu, jappjapp.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar