söndag 6 september 2009

B


69an här dårå.
Denna bloggen är tråkig, man kan inte se hur många som är inne o kollar ens. BoOoOring. Bara om någon trycker in på profilen, inte läser. Dooh. Kanske kan, jag vene, fattar inte mycket men okej.

Söndag. Booring som fan. Vaknade halv tre, eller innan, men jag drömde så bra grejer att jag inte ville gå upp. Låg kvar och bara låg där. Jag tänker bara. Helt störd är jag. Ska till farmor och farfar iallafall. Klippa grääs va. HEHE.

Herrejävlar vad jag blir knäpp. Vad ska jag göra för att'ru ska förstå. Eller, det kanske redan förstås, men jag gör fel bara. Skulle inte. Men det blev så ändå. Jag drar snart av mig håret. Jag vill jag vill jag vill. Hur ska jag få som jag vill'rå? Det undrar jag mest av allt. SVARA, please.

Du vet.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar