lördag 12 september 2009

Freitag


Fredag idag. Denna veckan har gått hyffsat snabbt iallafall. Jobbat och sådär. Läst ut böcker, lyssnat på musik, lekit.

Ikväll har jag lekt med Nisse, kom hit, vi kollade idol, skrattade ihjäl oss, körde och handla chips&cola. Alla handlar en egen påse när dom är med mig, jag äter en själv, hehehe. Sen fixade vi min syster, som skulle på sitt första disco. FAN VAD SÖT. Hon är en riktig liten partyprinsessa. Såg henne dansa där inne, haha sån sweeet. Trodde inte hon skulle våga, men jorå och babblade hela vägen hem.
Dansade med två killar och fick en puss av en, INTE illa. Det vore nåt, MHM. Imorgon äre partii för min del, ska bli awesome, jag behöver fan det.

Vinare och sådär, fifan <3 Jag ska däcka dirr när jag kommer hem, om jag nu kommer hem. Fan vad skönt. Så jävla trött på allt som rör mitt liv nu så det är inte sant, så jävla arg och ledsen och besviken och sur. Det måste fixas, för jag pallar verkligen inte. Dålig stil kan jag tycka, men nu är det så och I don't give a fuck, inte ytterst ute åtminstone. Innerst inne suger det så jävla hårt, det gör ont, det gör det. För det här kändes mer. Så gårdagen var riktigt jobbig. Natten med, såg ut som fan när jag vaknade. Det suger. Men iallafall, partii imorgon. HEHE.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar