söndag 6 september 2009

B


Jag lovar mig själv saker jag inte kan hålla. Punkt.

Igår dårå. Jobb, sen hem, duschade, vidare till Angelie, fixade oss iordning, pimplade vin, drog ner till bussen. Pimplade vin igen. In på donken, toa. Vidare till Banken, pimplade upp vinet. In på Banken, jag trodde jag skulle på Liseberg, man fick såna band.

Tog en öl, vi drack fort, tog en till. Drack fort igen. Slog till, tjohej. Vi blev rätt kalas. Spenderade mycket tid på toa. Sen kom Timbuktu, Angelica kittlade honom under hakan, varför. Det vet nog ingen. Han börja spela, jag var pepp som få. Alla andra var mest sura, tråkiga jävlar. Dra inte ut isåfall tycker jag. Dansade rumpan av mig, det var fint. Träffade Willie, pratade lite. Resten av kvällen får lämnas osagd osv. Kan man säga så? Osagd? Aja, den blir det iallafall. Det låter rätt illa när jag skrev sådär egentligen, men w/e. Ungefär. Jag tycker den var bra, tror jag. Yes I do, men ja. Usch, okej jag vet inte vad jag ska säga. Jag är nog allmänt störd sådär gissar jag. Fegast i världen. Något åt det hållet, men det får så vara. Jag har varit ofeg någon gång.

Drog hem imorse, eller, okej runt ett då, men det var morgon ändå. Stack hem till Angelie och bjöd henne på pizza och jag tog en kebabtallrik. Hem till henne igen, ut igen, handla chips och cider. Hem igen och kollade några skumma filmer. Bak-isdagar är ganska fina ändå. Jappjapp. Jag fattar noll bara, det är jobbigt. Kan inte göra något åt det. Eller, jo, ta reda på info, så skulle jag nog fatta mer än noll, men som sagt. Ja.

I just can't resist.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar