onsdag 16 september 2009

MobilN

BoOooOoring och nu ska jag sova. Upp om tre timmar, wie!

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
JAPP.

Vad står det i ditt tredje?
"Oh du kommer va borta ikväll :D Yeeha! :D Haha jag gör ju det slyna!"

Och vem var det ifrån?
FlensJens!

Är han/hon snygg?
Råhet? Haha :'D

Smsar ni ofta?
Mjao.

Vad står det i ditt 18:e sms?
"Ja okej, allt är lite cp då ;) Haha ja allt är förvirrande här i livet. Men satsa! Ni vill ju båda två!!!"

Och det var ifrån?

Nisse

Är han/hon farlig?
Freakin' dangerous jappjapp.

Hur farlig?
Mer än du.

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Marcus, Angelie, Tobz, Nisse, Johanna, FlensJens, Joyo, StalkerOzkar, ApJohan, Teriff, Edwin, Tim, FiiskN, Danny, Jonas Palm, Camilla, Rosa, Emma, Coffe, Simon F, Kim, Tonysson, Andreas, BananakillerN, Emma H, Butthead, FredriC, Linus, Moa, HelleBelle, Henrik Palm, Änäbänänä, Xyw. Oj.

Smsar du ofta?
Nej. Om det är nå viktigt.

Hur många sms har du skickat?
1192 sen typ.. när jag nu fick denna.

Hur många mms?
11.

Är du beroende?
Nej.

Vem ringde du senast?
Larsha.

Senast mottagna samtal
Nisse.

Snyggast på din kontaktlista?
HM, Angelie, LillJojjo, nån till. Mm.

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
Min bok, min hand som ser ut som den går in i boken, osv.

Hur många bilder har du på mobilen?
361 i fotoalbumet, 200 i bilder.

Vilken är din favoritbild?
En på Shane i Alesana.

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
SonyEricson nånting, svart osv.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar