onsdag 9 september 2009

I really do like you d00d.

Ska nanna nu, sådär några timmar senare än vad jag tänkt och sagt, men det får vara. Lär va dööd på jobbet imorgon, kan ju inte sova där hur mycket dötid jag än har. Vill få soova ut länge, länge, hade varit awesome! Dock jobbigt utan cash så man får fixa.

Vad har jag gjort fel? Jag ville bara fixa. Jag brukar inte klara av det. Att ens försöka. Jag har inte självförtroende till det. Men det gör ont om jag bara sitter och inte försöker göra något åt det. Men, nu har jag försökt, det duger heter det väl? Men gör det verkligen det? Det har ju inte gått. Jag har inte fixat någonting. Snarare bara rört om i grytan. Töntuttryck ja, jag vet, w/e.

Jag vill det så jävla hårt, jag fattar det inte. Det har aldrig varit såhär någon gång. Aldrig. Jag som brukar fega ur, men när jag inte gör det, så går det inte ändå. Kan man gå någon kurs i det där? Usch, jag blir fan deprimerad nu. Sova, försöka, tänka för mycket, ni vet den jävla proceduren. Somnar helt jävla off. Vill ha någon som ligger bredvid och pussar mig på pannan och mina läppar, säger att jag är speciell, håller om mig och bara finns där, somna sådär, det är det finaste jag vet. Fyfan vad jag blev ensammare nu helt plötsligt. Blööh. GOdNATT eller något.

I can only imagine.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar