onsdag 16 september 2009

B


Jobbat idag, det gick bra. Fick skriva in ca 10000 siffror i Excel. Nåt o göra iallafall. Tänkte bara rest in peacea Patrick Swayze. Han var hawt och grym som fan. Thats bad.

Snart helg. Första gången på länge jag har hela planerad, wie. Ska bli nice och jag är pepp som fifan. Fredag, ska leka med Angelie och kanske Johanna. Ska nog tjilla lite, in till Lund o öla lite sådär. På mitt fylleplace, men ska försöka att inte göra om det iallafall. Alltid nåt, sen hoppas jag på trekant. EHE.

Lördag, ska åka till Hässlehåla och leka med mannen på bilden. Det var längesen jappjapp. Ska dricka oss svinfulla som fjortisar och sådär. Keka lite marängsvisch igen, kolla stjärnor. Dock jävligt helt påklädd den här gången! Hehehe. Not nice med nude_blåndi_89 ungefär. Sen söndag ska jag kanske leka med Tim eller iväg och shoppa. JA, nova har öppet, dooh. Så det ska bli fint, hela alltet.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar