måndag 21 september 2009

Helg


Alright. Helgen dårå.
Fredes, jobbade, duschade, fixade mig, drog till Angelie. Hennes syster hade tjejgrej hos Angelie, dom spela spel o sjöng singstar. Vi skulle in till Lund tänkte vi men det sket sig så vi blev fulla hos Angelie med alla dom istället. Sen kom det en massa killar också, på deras "tjejkväll". Ohyes, var fan asmycket folk o hennes lägenhet. Flipp som fan, men det var nice och vi hade skitroligt. Slaggade där, någon spydde på toan, där toadörren gått sönder så den gick inte o stänga alls, så det lät fresh när man sov! ;D

Tog en bakismåltid, köpte kebabtallrik, in på systemet, köpte öl och en flaska explorer. Hem till Angelie, käkade upp halva, gav bort andra halvan. Sen fixade jag till det värsta, drog hem till mig, hämtade lite grejer, drog till Höör, jag tog tåget till Hässleholm, träffade Tobz.

Handlade piggelin, turkisk peppar och sprite. Kom hem till honom, vi tjillade lite först. Blandade turkisk pepparn och sådär. Drack piggelingroggarna. Nån Niklas kom dit, han gick fram och tillbaka från Tobz och nån fest o hämtade mer dricka, så vi blev glada. Dansade, körde mesmusik, rykte siggarettor, klappade kattN, drog ut,hem till Niklas, mekkmekk, ehe, sen skulle vi till Qbar, blev bara jag och Tobz. Tog en öl, sen vidare hemåt igen, jag flippade som fan. Hahahaha, helt cp. Köpte pommes med beasås, slängde efter att jag käkat fyra stycken, fortsatte gå hemåt, blev av med honom på nån vänster. Ringde, gick vilse men hittade till slut.

Väl hemma så blev jag helt wierd. Schizo som fifan. Han frågade mig något, jag bara men ååh fråga Robin istället. Han bara, vilken Robin? Jag bara, men åh, han som sitter där bredvid dig. Här är ingen Robin? JOOO, han är ju där och hans tjej hoppar i sängen. Dom fråga mig om dom fick sova här, o ryckte på axlarna. Hahahahahaha så jävla cp. Sen skulle vi sova, jag kollade på tapeten, där stod någonting och jag bara, ÅÅÅH SHIT, här är hemliga meddelanden. Hahahah :'D
Sov till halv fyra ungefär. Höhö, det var skönt som fan. Sen drog jag hem.

Glömde min plånka där, attans. Men får fixa't. Tur att jag inte tappat den helt sådär. Palla fixa nytt kontokort IGEN.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar