söndag 13 september 2009

B

Still remember what it tastes like
What it felt like

Makes me ill


Jägers igår.
Åkte till Nisse först, sen drog vi till Lina och förfestade. Det var nice. Fick god mat, sjöng singstar, spela vattenfall, jag har aldrig, dansade, pratade engelska, rykte lite, jag snusade!!! Hahahaha. Kände mig som ett fån. Sen drog vi till jägers runt halv ett typ. Dansade, köpte.. öl? cider? smirnoff? Jag vet inte riktigt. Träffade Simon, hoho. Tog en shot I think. Behövdes nog inte iaf. Var på det såkallade "vip-rummet där". Han spela trägitarr utan strängar, slog den i golvet, sprutade. (Brandsläckarskum alltså) HEHEH. Sen vare slut, gick ut, det regna, mamma hämtade, Nisse&Jojjo åkte med i bilen. Sen var jag hemma. Bra kväll jappjapp.

Over thaaat asshole right now, hell yeah. Fyfan vad bra det känns. Dra. Åt. Helvete. Jappjapp. Så jävla bra. AS. Jag hatar sånt. Folk som är ego. Inte bryr sig om andra. Såna borde flytta till en egen ö, där kan dom sitta o bara bry sig om sig själva. Så jävla rätt åt dom. Jävla as. Hate you today, hate you tomorrow. Thnx for screwing up my life dude. Fuck you so much.

Back on track.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar