onsdag 9 september 2009

B


visste du att.....
att jag vill ha - en bf
att min senaste kyss - kändes som det bästa på länge
att jag inte gillar - när jag blir ledsen
att min bästa vän är - Marilyn Manson
att jag har - spotify
att min första riktiga kyss - blev en countdown
att jag avskyr när folk - är otrogna
att kärlek är - fint när det är på riktigt
att jag gillar - någon hawtie
att min msn - är tråkig för tillfället
att jag alltid kommer att - älska BlackTower
att jag är förälskad i - chips
att sist jag grät var - innan, för jag är cp
att min mobiltelefon - är sämst
att inatt - ska jag sova helt jävla ensam
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik i timmar
att idag har jag - jobbat
att jag just nu tänker på - någon
att i kväll ska jag - lyssna på musik och tänka lite till
att i morgon ska jag - jobba
att jag hoppas - på svar
att nu ska jag - övertala min syster att jag ska få hennes chips
Wish me luck.
Btw, jag lyckades inte få chipsen, snåljåp vafan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar