måndag 14 september 2009

M


Ny vecka. Ny dag. Nya tag. Men damn vad fjantigt det lät :'D Aja. Jobbat idag. Började åtta. Slutade Kvart i fem-fem ungefär. En på jobbet, jag lovar, jag skulle döda för ett ligg. Seriöst. Det är heeeeeeeeeelt sjukt vad het människan är. KAAANSKE lite äldre, men ja, max trettio iallafall. Så sjuktligt het seriöst. Får jobba med honom och hans grejer, han är äckligt trevlig och MHM. RAWR. Helt sick. Inte ofta man blir hård i brallan av någon med kläder sådär extremt. Har bara hänt en gång innan, men ah. Det är inte aktuellt. DAMN vad snygg han är. Erbjuder han toan så är jag inte den som tackar nej. Hell noes. Haha det händer.. eller.. ah, man kan få drömma iallafall! :'D

Så vem ser inte fram emot jobbdagarna right? ;D HEHEHEH. Fast ja, segt äre. Men börjat läsa Twilightböckerna. Köpte dom tre första i fredes, tänkte att jag måste ha nåt o göra, o någon bra bok. Den andra var seg som fan. Typ en asförjävla lång Beckfilm. Idag läste jag tvåhundra sidor iallafall, vettigt jobb, jappjapp. <3

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar