lördag 9 januari 2010

What can I say, what can I do


Haha helt ärligt blev jag sjukt pepp på att gå o kolla Dead by april igen(för typ femtiotolfte gången?!). Kan alla låtar och är man lite rund under fötterna är det så jävla awesome och man skiter helt i att dom antingen kör playback eller att Jimmy sjunger falskt. Pepp som fan var jag när jag såg dom med Kevin o co. Så jävla roligt var det! :'D Ligger o lyssnar nu förstår ni.

En rolig grej, (läs nerifrån och upp). En av dudesen i bandet skrev till mig. Snackade lite, sen säger jag icke mer. Men det var så roligt när David skrev precis efter! Hahaha. Check it out, typ. Eller. Nåt. Måste bara nämna hur jävla otroligt het den snubben är, GOSH. Hans ass, rawr. Omg ungefär. /Hård-i-brallan-dirr där seriöst.

Iallafall, fredag idag/igår. Jobbade, segaste dagen där på länge länge. Sen hem, drog till mormor, firade jul eftersom det är första dagen som alla på mammas sida kunnat ses allihop samtidigt o så. Så lite hjulklappar i år med såhär tidigt! Sen hem, tjillar lite här med mysik. PUSS.

Imorgon kommer bli asnice, det tror jag! Hoppas jag. Verkligen! :')

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar