lördag 2 januari 2010

1/1 och så var det år tvåtusentio nu då hej


Jaha, nytt år, IGEN känner jag. Går ju ganska fort om man tänker efter, kanske inte när det väl är, men nu såhär efter så POFF, jaha, nu är 09 slut. AJA, skit samma ungefär.

Nyår då, duschade, fixade, drog till Lågpris o handla två pizzor som Josef och jag skulle käka, sen hämta mitt smink hos Angelie och sen till Stoffe. Knäckte en öl, käkade våra pizzor med Fiddesagge på, dom var goda minsann, men blev megamätta, sen en muffins på det.

- Hem till Fidde efter maten, började vina och sådär.- Körde jag har aldrig med kortleken Josef och jag köpte dan innan.
- Kollade på kanal 10, det var fint.
- Käkade tjips med Fiddesagge på igen.
- Fick världens slabbigaste puss av Josef som hade Fiddesagge runt hela munnen, jag som avskyr vitlök så jag trodde jag skulle avlida.
- Ut på torget o kolla raketer o skit. To much drama i denna hålan så vi drog tillbaka ganska fort. Började på skumpan där också.- Peppmusiken på, dans på bord, soffor och, ehm, golv. Galen dans, glas gick sönder.
- Nudelkokning.
- Galen granne som stod i lägenheten helt plötsligt. "Vem är det som har lägenheten?" Josef bah; det är han som är naken där borta. HAHAHA, han tyckte vi hade för hög musik klockan ett! BoOoring_dude där.
- Folket drog, Hroseff mutade Stoffe med vagina så hon skulle få gå hem o, ja, just det, öppna sig för honom (EEEEW, nasty shit det lät osv, blabla).
- Dom glömde nycklar kom dom på när dom var hemma, Stoffe kom tillbaka, o så vare Fiddz, jag och Sofie kvar men Sofie däckade ganska fort.
- Började leta upp allas kvarlämnade dricka, folk som bara öppnat öl/cider, klunkklunk, det var okej, förutom alla avslagna ölslaskar vi hällde i en mugg, inte okej.
- Kollade youtubeklipp o skratta så kinderna fick kramp.

- Klockan blev fem, oj, vi kanske ska dygna, JA, bra idé. Nu börjar min mamma jobba om två timmar, jahaja, nicenice.
- Fortsatte kylskåpscidra o öla till klockan var nio, tänkte dra till Lågpris o handla godis/chips och dom öppna tio.
- Fidde och jag fick den briljanta idéen att vi skulle powernappa en kvart ungefär sen skulle vi dra så småningom.
- In o gjorde mörkt, för då vare minsann ljust, sen däck_in-bedzor.
- Vaknade av att täcket slets bort och Sofie som tjatade att NU SKA VI GÅ O HANDLA JAG ÄR HUNGRIG KOM NU NI SKULLE BARA SOVA EN LITEN STUND. Fidde fick visst vatten över hela sig, BRA där! :'D
- Däckade om igen och vaknade runt tre, då var Sofie borta hon också, kollade Simsons och städade, sen kom mamma o hämta mig.

Bra nyår minsann! Jag är helnöjd :'D

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar