torsdag 7 januari 2010

Alla trodde att jag skulle förlora mig


Who iz readin' diz fuckin' shit? Egentligen. Wo the f0ck iz yuh?

PLUS en smygtitt på tattOeringen.

Ajaj, okej. Snart fredag. Så himla skönt. Jobbet idag gick segt och sen fort och sen segt igen. Nu är jag trött och jag gillar inte pappa. Jag gillar ganska många fina människor ändå, så det räcker åmtinstone nu för stunden. Imorgon, julfirande hos mormor med moster, morbror o dom dära på mammas sida. Sen lördag, IHIHIH, utgång i Malmö, tjilla med Josse och company där. Ölölölöl, billig öl. Heheheh. Sen har jag ingen aning, ska iaf till mölle och sen kanske vidare till retro eller till den där trans/gayklubben vart nu Angelie skulle nånstans! Kommer nog bli asnice! IIIIH pepp som fan, you know! :'D PUSS. Yäääsplis.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar