lördag 2 januari 2010

Idag är en vanlig dag ungefär


Lördag, känns som söndag ungefär, ganska skönt, för på måndag ska jag jobba och då är jag ledig en dag till, WOHO. Atos dårå, det där sega jobbet ni vet, testa skumgummifilter. I med ett filter, vänta en halvtimme, mäta av, byta filter, vänta en halvtimme.. osv, ja ni vet.

Ja, iallafall. Ska väl tatuera mig på onsdag dårå, ska bli jävla nice. I Lund med Angelie, tror jag är ledig då från jobbet, annars får jag väl ta ledigt, för tatuera mig ska jag minsann. Vad det bli får ni se helt enkelt!

Sen ska jag med Josse&Stoffe plus några till till Malmö den 21e, kolla Adept och Herbrightskies, WOAH, ska bli asnice! :'D Dom är så bra osv. Januari blir nog bra minsann!

Nu ska jag.. tjilla vidare. POSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar