söndag 24 januari 2010

It's so B you have no idea


Ska man ens skriva när man inte har något särskilt att säga? När allt mest känns underground och man själv är en platt sak ovanför som bara finns? Jag undrar det. Måste skriva måste man väl inte, fast samtidigt sägs det vara en bra grej, så försöka duger, det har jag också hört. Plus en sak jag stör mig på som jag gjorde nyss. -Såg att jag stavat fel på "jag", raderade HELA meningen jag skrivit för att ändra just bara det där lilla och när man väl suddat ut det mesta så är det redan försent att bara ta muspekarn dit felet är och slippa skriva om HELA meningen igen. Gör ni också så? Eller, vilka ni? Det är ju jag, jag jag jag. Egoistiska bloggen är det här, vet inte vem som läser, ändå ökar läsarantalet på något vis. Jag undrar då det.

Nu ska jag se film, "interrupted girl" tror jag nog att den heter. Får se om den är så bra som alla skrev. Well, hörs imorgon. "Hörs".

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar