lördag 16 januari 2010

Hundsittning och uppsnärjd i det blå


Kollade tillbaka i min förra blogg, ni vet noggen. Minns det här jag skrev då, för väldigt längesen, den sjätte april för att vara exakt. Två månader efter att Emma hade åkt. Såhär såg det ut då;

"Jag har aldrig behövt en Emma, en blacktower, en lägenhet, en soffa, en martini, en singstarmick så sjukt mycket som jag behöver det nu för tillfället.

Emma kom hem, för jag längtar efter dig. Fast nej, hon ska vara där. Tio månader till. Förut kändes det nära. Nu känns det som miljoner år till dess. Jag saknar henne. Asjävlamycket nu!"


Och vet ni vad! OM cirkus EN månad kommer den där himla braiga tjejen hem! SOM jag saknat henne! Kommer bli så jääävla roligt att se henne stå där på trappan utanför dörren, skratta som fan, bli sådär jävla jätteglad! Damn I miss you girl! Kommer ihåg första gången vi skypea, det var väl ca ett halvår efter att hon åkt och först skratta vi en kvart innan vi ens kunde säga något. Blev så glad.

SNART KOMMER HON, DEN BÄSTA BLACKTOWERCHEYEN JAG VET! <3

Nu ska jag sova och sova länge för det är jag värd. PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar