lördag 30 januari 2010

Because of you


Igår var nice. Jobbade, slutade fyra eftersom maskinen fuckar igen. Ner till systemet och handlade blacktower, kir och öl. Hem och käkade lite tacos och duschade, fixade. Tog bussen till Malmö och sen 33:an till nån skola på K. Blev upphämtas av Josefs bror och vi drog bort till Anton.

Började öla lite smått och korkade upp min kära vinare. Tog ett tag för det fanns först ingen vinöppnare. Damnit liksom. Hade en fin present till Anton, en ananas som Josef fixat till snyggt, med mustasch, ögon och sånt där piffigt. Himla fin var den.

Våfflade kattfittor, toahäng och runt tre fick jag och Fidde för oss att vi skulle se "Fucking Åmål" för vi hitta den i köket, en VHS-film, hahaha. Så vi(Fidde) trixade igång tv'n o så kollade alla på den istället. Sååå jävla rolig är den. Sen hade jag tydligen somnat framåtsittande med huvet på knäna.

Missade väl ungefär halva gissar jag. Sen gick vi o la oss. Jag sov i en fåtölj som en liten köttbulle, snacka om att min kropp gjorde ont när jag vaknade.

Efter att dom andra vaknat drog jag, Anton, Fidde och Adam till Donken, dom åt som fan, jag tog en liten cola. Det var det jag behövde bara kände jag. Sen gick vi hem igen, dom stod på kö till toan.. ah. Sen kom Josef o Stoffe dit och efter ett tag körde vi hem. Kul kväll. Kanonkul. Fyra av fem toasters! (Y).

NU. Ska jag göra? Hm, sova. Eller, min syster kommer snart in hit till mig och ska läsa för mig, DÅ ska jag somna. Aw ja.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar