fredag 29 januari 2010

Jag faller så lätt, när du liknar en plätt


Minns ni.. igen? HEHE hehe.
"Jag har aldrig behövt en Emma, en blacktower, en lägenhet, en soffa, en martini, en singstarmick så sjukt mycket som jag behöver det nu för tillfället.

Emma kom hem, för jag längtar efter dig. Fast nej, hon ska vara där. Tio månader till. Förut kändes det nära. Nu känns det som miljoner år till dess. Jag saknar henne. Asjävlamycket nu!"


OMG nu är det seriöst JÄTTENÄRA tills hon kommer hem. I början av februari! DET ÄR INTE KLOKT FAN! :'D Blir så glad att jag svimmar snart!!! OJOJOJ.

Idag har varit en grymt bra dag, fått lite insikt, det känns skönt. Och OJ, vad jag blev till mig, damnit. Får se nu alltså, det var verkligen awesome. Så glad nu förstår ni. Så mycket bra nu på en och samma gång.

Nu ska jag antingen sova eller dygna, kanske inte så bra med tanke på att jag ska stressa som en galning imorgon, sluta fem, till systemet innan sex, hem o duscha, iväg till Malmö, vidare till Anton med Josse och festa. Dricka utan sömn? Inte tummen upp tror jag. Vill inte bli pinsamt full eller få femtioelva minnesluckor.

Allt lutar ju åt att jag borde sova, men sen går det ju inte heller. Så svårt för att komma upp på morgonen.

NU lägger jag ner. Lite konstruktiv kritik kanske? Suger den här?

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar