onsdag 20 januari 2010

Red and dying evening


Okej, känner mig sådär filosofisk? Heter det ens sådär? Skitsamma, jag bestämmer och då heter det så. Det känns iallafall tomt i mig. Jag tänker på.. ingenting. Ingen. Inget något. Empty brain. Jag mår BRA liksom, men, något känns ändå konstigt, jag känner ingenting mer.
Kanske bara ska nöja mig med att känna just ingenting och bara finnas, men det är så tråkigt när man bara.. är?

Bra saker. för tillfället.


1. Har skrivit i så alla mina räkningar betalas när dom ska och jag behöver inte lägga ner energi på det nu mer.

2. Jag har kommit över aset, ni vet han som lekte med mig och förstörde mig inuti för en lång, lång tid? Ja, han, han är död för mig nu.

3. Jag har inte hittat ett nytt as att gråta över, än. Inte heller en NÅGON att tänka på hela dagarna som får det att pirra i magen, det är därför jag anar att det känns tomt. Har nästan alltid haft någon snubbe där som jag tänker lite extra på, men icke.

3. Imorgon(torsdag) ska jag på spelning med Josse. Kanske Stoffe&Fidde, dunno nu men Josef ska med iallafall. Ska kolla och dansa och mosha lite när Herbrightskies och Adept lirar. Blir SÅ satans pepp. Sen kommer kanske Matilda ner också. Ölölöl, ja jävlar vad jag ska öla, ungefär.

4. Om mindre än två veckor ska Angelica åka utomlands med sin familj så jag ska passa lägenheten och Amadeus åt henne! Ska bli SÅ skönt att bo där om ens bara för några dagar. Söndag till onsdag. Slippa allt jobbigt tjat hemma. JA. Så jävla nöjd.

5. Har tatuerat mig. Är så fruktansvärt nöjd. Tänkte skriva "det går inte en dag utan att jag står o kollar på den i spegeln från femtioelva olika vinklar", men vem gör inte det den första tiden? Men HELnöjd, verkligen.

6. Jag har ett jobb för tillfället. 26 timmar kvar om inte mer. Är nöjd för stunden med det. Skönt att va "ledig" lite sen efter det. Sen kommer jag få EN JÄVLA MASSA CASH från A-kassan. Inte lämnat papper sen juli förra året så kommer få ALLA månaders pengar på en gång. Ganska bra ändå.

7. Nu kommer jag inte på fler grejer, men smågrejer osv. Skulle behöva lite kläder dock. PUSS.

Goodbye, goodnight, for good.


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar