onsdag 25 november 2009

X


Ursäkta aggroinläggen tidigare, men jag har inte mått helt okej nej. Ännu sämre är det idag, kreeekits två gånger så jag fick inte jobba heller. Kukigt, no cash, kunde jag behövt, alla pengar behövs. Även fast jag har redan så behöver man alltid mer, för egentligen är inte mina pengar värt särskilt mycket. Allt är äckligt dyrt idag så det är inte mycket, även fast dom flesta andra jag känner har mycket, mycket mindre. Det är störigt, för när jag inte vill köpa något för att jag inte vill slösa tjatar alla, men duuu som har så mycket pengaaar, snålis. Ja? Jag hade inte tänkt sitta hemma hela mitt liv, bo kvar med päronen? Jag vill f-l-y-t-t-a. Det går inte utan pengar? Sparar jag nu, kan jag unna mig mer grejer sen när jag flyttat hemifrån, vilket jag hellre vill än köper femton öl på krogen. Såatteh, ja.

Tänker för mycket, det gör ont i magen, det blir jobbigt. Känner mig inte särskilt sjuk, bara den där äckliga känslan när man spytt, men sjuk? Nej inte direkt. Jag är uppe tidigt, känns onödigt, men kan inte sova, inte nu heller. Kunde inte somna förrän tre inatt, det suger.

Varför är det såhär? Känns som när man gick på högstadiet och var en jävla feg idiot. Eller, det känns som nu, när man är en feg jävla idiot? Jävla mesfasoner, men jag tänker lite till. Ungefär.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar